IsaDora Apricot

Nu när jag ska dra igång med min IsaDora-samling, tänkte jag börja med mitt nyaste tillskott. IsaDora Apricot. Flaskan är större än de andra. Jag var så nyfiken på färgen, så jag var tvungen att börja med denna. Dock blev jag besviken. IsaDora täcker vanligtvis väldigt bra och lägger sig snyggt och smidigt över nageln. Med denna fick jag ta fyra tjocka lager, och det täcker ändå inte... Resultatet blev fult, ojämnt, ränder och bubblor... Så det åker nog av väldigt snart...

Det var väldigt svårt att fånga färgen på bild. Den ser så platt ut...
Den glänser mycket, och skimret går lite mot guld. Det är en väldigt varm ton. Även om den är fin, så känns den lite lam för mig.

Jag har använt Depend Baslack och Seche Vite Dry Fast Top Coat.







IsaDora nr 123 Apricot
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0