Ingen åska?

Enligt SMHI skulle det åska och regna till och från hela dagen. I sista minuten ändrade de diagnosen till enbart regn. När jag var ute med Donna vid tre så kände jag några droppar. Någon halvtimme senare kom de nog en lätt skur.

Vid fem-tiden hörde jag en liten knall eller två.
Det var tillräckligt för att Donna direkt skulle gå och lägga sig i badrummet. Det är lite lustigt.. Donna skyr vanligtvis badrummet. Hon vet att det är dusch, medicin och annat "skoj" som brukar hända där. Men när det åskar så är det hennes safety room. Lite kul..

Eftersom det vankades dåligt väder så har jag hunnit med massa saker idag.
Jag har diskat, fixat mat, tvättat, tömt sopsorteringen (papper och kartong), bloggat och ska snart duscha Donna. Hoppas bara hon går med på att rastas först.

Telefonen ringde idag.
Det var en tjej från Gina Tricot. Hon undrade om jag ville komma på en jobbintervju =) Självklart vill jag det! Ska bli väldigt spännande! Det gäller sommarjobb, men det är ju alltid något!

Duchess ligger på divanen och spanar på folk och fåglar.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0