Fyndat på Kicks

Igår var jag på A6 med lillasyster. Hon lyckas alltid dra med mig dit, hehe. Som vanligt började vi med att köpa varsin latte på Kahls. Tjejen som jobbade där såg positivt överraskad ut: "Nämen, hej! Vill ni ha det vanliga eller?" Hehe, alltid lika roligt att handla där! Syster köpte en klänning på Vila. Jag la undan samma klänning i en annan färg, och åkte tillbaka dit på kvällen med Henke och köpte den.

Syster ville gå in på Kicks och kolla lösnaglar. Och då hamnade jag mitt i en rea!
Och kan ni tänka er, jag som alltid faller för de dyraste nyheterna, lyckades faktiskt fynda lite!


IsaDora nr 123 Apricot - 34,50  (ord. pris 69 kr)

Lancome Color Fever Shine nr 304 Pulp Fushia - 132,50 (ord. pris 265 kr)

Klänning från Vila - 299 kr.
Jag köpte den till vänster och syster köpte den till höger.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0