Full rulle hela dagen!

Oj, så mycket jag gjort idag! Varit ute i nästan 12 timmar! Åkte hemifrån 10.30, var hemma en snabbis mitt på dagen, sen iväg igen och hemma igen 23.00... Är skönt när man har såna dagar!

10.30 sjutsade jag mor till sjukhuset för sin "spa-behandling". Lillasyster var med också.
Var färdig runt 12. Hem för att dra på lite smink och rasta Donna, och mamma hämtade sin plånbok.

13.00 drog vi till stan. Gick i massa butiker. Mamma ville ha skor, klänning och en kofta.
Efter mycket om och men hittade mamma två klänningar och två koftor på Lagos Mode. Hallelujah! Allt för 650 spänn eller något sånt. Jättefina kläder! Nästan så jag själv ville ha den ena koftan. Jag köpte en kofta på Carlings och skor på Deichmann. 

Hemma igen runt 17.00. Lämnade Donna hos päronen och hämtade syster igen.
Vi tog en runda på A6 med! Hittade en ursöt klänning på Vero Moda. Hängde undan den till imorgon, så dess öde får ni veta sen. Vi klarade oss nästan utan en latte från Kahls, då vi såg vår favvo-tjej där och var tvungna att handla av henne. Var längesen vi såg henne där nämligen. Hon såg oss och utbrast glatt: "Vart har ni varit hela mitt liv?". Så söt hon är =)

Hemma återigen vid 19.00. Slängde i mig en matlåda. Blev hämtad av Pernilla.
Vi mötte upp Madde och tog en fika. Var mycket trevligt och mycket skratt. Vi var färdiga 21.30. Då skulle jag hämta Donna hos päronen (och syster). Hade tänkt åka hem direkt då jag trodde att päronen sov. Men de var vakna och ville spela kort, så det gjorde vi! Mamma vann... *morr*

Var väl hemma igen helt för kvällen vid 23.00. Haha, snacka om full rulle!
Otroligt intressant läsning va? ;) Ni får ursäkta, men jag tyckte det var en sån otrolig skön dag när man knappt hinner hämta andan förrän man ska iväg igen!

Skorna från Deichmann som jag köpte idag. 199 kr.
Kommentarer
julia

tack så hemsk mycket!:)

2011-06-23 @ 10:18:59       Blogg: http://photojulia.webblogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆

jättefina skor :)

2011-06-23 @ 10:41:47       Blogg: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0