Rosa naglar!

Förr hade jag bara rosa och lila nagellack. Nu föredrar jag blått och grönt och andra tuffa färger. I Spanien köpte jag ju tre lack. Lila med glitter, grönt med skimmer och ett neonrosa krämlack. Jag tycker annars att krämlack är dötrista, föredrar skimmer, men när det kostar ca 10 spänn kan man testa ett i alla fall. Inspirerades av en nageldesign jag gjorde i Thailand (bild finns att se här) och ville då ha ett chockrosa lack.

Synd att jag testade lacken först hemma i Sverige, annars hade jag köpt fler!
Nu har jag testat alla, och älskar allihop! Hoppas Henkes bror, eller broderns flickvän, kanske vill köpa några åt mig nästa gång de är i Spanien. Hur som! Testade det rosa igår, och det är så häftigt! Vill ha fler av detta märkets krämlack! Täcker bra, snygg färg, torkar fort och otroligt lätta att måla med. Surt bara att en i övrigt perfekt vänsterhand förstörs av att pekfingernageln just gick av... Typiskt!

Märket heter Leticia Well och finns bara i Spanien, vad jag vet. Är ni där, köp det!

Så snygga färger! Endast 1 euro/st. Den rosa har jag nu! Läckert! =)


Två snabba bilder med mobilkameran. Dumma pekfinger...
Kommentarer
Jonna

Jag ska ju till spanien sista augusti.. :9 Kan se om jag hittar några sånna så kan jag säkert köpa några till åt dig :) Kommer säkert köpa till mig med ;)

2011-07-18 @ 00:23:12       Blogg: http://jonnapersson.blogg.se/
Linda

Åh, det vore ju jättesnäll! =)

2011-07-18 @ 15:55:11       Blogg: http://paivys.blogg.se/
j

schysst längd på ringfinger :)

2011-07-20 @ 20:44:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0