Klänningen från Vero Moda

Jag berättade tidigare att jag hittade en klänning på Vero Moda som jag la undan till nästa dag. Jag tog med syster och sambo och tittade på den igen. Jag och syrran älsar den, sambon ogillade den. Men så tycker jag i allmänhet att jag köpt för många klänningar den senaste tiden.. ;) Men jag köpte den i alla fall!

Det roliga är att två dagar efter köpet skulle vi åka till Spanien.
Jag mannekängade då för Henke så han skulle säga vilka klänningar han tyckte jag skulle ta med mig. Som de flesta andra killar (antar jag) tyckte han att detta var meningslöst, då jag ändå struntade i hans åsikt och ändå tänkte ta med de jag själv ville. Det är väl så det är att vara tjej va? ;)

Hur som! Visade honom några klänningar. Sen tog jag den från Vero Moda, som han ratat.
Han tittade förvånat upp och sa: "Den var ju jättefin". Man såg hur innerlig han faktiskt var. Sen såg man i hans blick att han kom på att det var klänningen han tidigare ratat. Så den föll honom visst i smaken i alla fall! ;) Och visst är den superfin?!

Klänning från Vero Moda - 299 kr
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0