Kaxig fågel!

Ja, man har inte haft några matrutiner de senaste dagarna... Vi landade i Göteborg igår kl 19. Åt lite på Donkan. Hade ju verkligen ingenting hemma, så ingen kvällsmat blev det. Och ingen frukost idag... Så hade jag och Henke lite ärenden att göra idag, så vi åt en snabbis på Max. Tog Driv-In, men åt i bilen. 

Alltså, kolla in denna fågeln som inte var det minsta rädd för oss, och absolut ville ha mat!
Henke fick veva upp rutan, för den skulle absolut in i bilen! Den satte sig på backspegeln, hoppade över till backspegeln på passagerarsidan, tillbaka till förarsidan, satte sig på fönsterkanten. Var inte ett dugg rädd. Henke vevade ner rutan liiite, och då blev fågeln ivrig! Henke klämde fast lite bröd i fönsterspringan som fågeln direkt i stor iver slängde sig över. Missade att fota just den biten dock, typiskt! Men vilken kaxig fågel!





Har haft en supertrevlig kväll med tjejerna i stadsparken idag! Vi grillade och spelade minigolf. Eller, jag var bara sekreterare och mobbade dom andra ;) Men nu har mitt huvud börjat spöka med mig igen (haft ett tryck i huvudet i två dygn som lugnade ner sig igårkväll efter två alvedon), så ska ta en alvedon, dricka lite te och ha filmmys med Donna.
Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

Hahaha söt fågel!:)

2011-07-06 @ 19:10:20       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0