Gårdagens snabbshopping

Igår var jag borta längre än jag tänkt. Frissan och sen fikade jag med min vän Anna på Ikea. Sen skulle jag in till stan en snabbis. Hade lite ärenden. För det första ville jag lämna tillbaka, eller i alla fall byta, min body mist som jag köpte på Make Up Store för två veckor sen.

Redan efter en vecka slutade sprayhuvudet att fungera, och allt rann nerför korken istället.
Butiksbiträdet ville gärna få det till att det var mitt eget fel. Några sprickor i flaskan och hon insisterade på att jag måste ha tappat den. Men jag har förvarat flaskan längst in på badrumshyllan. Korken har åkt i golvet några gånger, men inte flaskan. Hur som! Jag fick i alla fall byta den. Ville dock inte chansa på en ny flaska, då även flera av deras provflaskor som de har framme också havererat, så jag fick byta till något annat för samma pris. Bytte till en sminkborste som jag ändå tänkt köpa så småningom. 

Sen gick jag in på Kicks för att köpa nagelstärkande. Jag tänkte först köpa Trind Repair som jag använt tidigare. Men jag såg att de även hade Sally Hansen, och jag fick för mig att jag hört gott om detta märke. Då det även var aningen billigare än Trind så tänkte jag, varför inte?


White Blending Brush nr 117, 245 kr
(Jag betalade dock endast 20 kr i mellanskillnad då Body Misten kostar 225 kr)


Sally Hansen Diamond Strength, 95 kr
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0