Frisörprodukter för en billig peng!

När vi var på Öland gick vi in hos en frisör som hade rea på massvis med produkter! Det var så det kliade i fingrarna! Det var sådana sjuka rabatter, så man ville köpa alltihop! Jag hade gärna velat att de reat ut Tigi Bed Head Uptight, värmeskyddet jag har när jag lockar håret. Så sjukt bra, och flaskan börjar tryta.. Hur som! Köpte lite saker i alla fall:

Grazette Crush Black Violet 44 Spray (aka 44an) - 64 kr (ord. pris 129 kr)
Disp Selected Color Treatment - 29 kr (ord. pris ca 168 kr)
D:fi Extreme Wash Shampoo - 49 kr (ord. pris ca 156 kr)

Hårsprayet från Grazette (44an) köpte jag till min lillasyster. Hon älskar det sprayet, så när jag såg att dom sålde det till halva priset frågade jag syrran om hon ville ha det, och det ville hon såklart!

Disp Selected Color Treatment är jag sjukt irriterad på att jag inte köpte fler... Helt underbar produkt! Hos Lyko.se kostar de 115 kr (nedsatt från 168 kr). Och jag köpte min för ynka 29 kr! Dom hade haft stora problem med sin leverantör, så nu har dom bytt leverantör och säljer ut allt det gamla för att kunna få in sina nya produkter. Ska ringa dom och se ifall de har några kvar, i så fall ska jag be Henkes mor köpa några till åt mig! Hoppas de finns kvar...

D:fi Extreme Wash Shampoo är jag inte ett dugg impad av tyvärr.. Såhär står det på flaskan: "Tvätta, skölj, WOW!". Det ska tydligen vara ett sjukt återfuktande shampoo som innehåller så mycket fukt att många tycker det blir för mycket. Det finns inte ens ett balsam till. Tyckte att detta kunde vara perfekt för mitt hår som behöver massa fukt just nu. Men jag känner absolut ingenting av detta. Slöseri med pengar...
Kommentarer
Susanna

Hej! Shampot som är i samma Color-serie som det treatment du köpt från disp innehåller fuktgivande alger samtidigt som det bevarar din färg och hårets glans. Många schampon är uttorkande så du gör helt rätt i att använda en produkt som bevarar fukten. Må så gott! http://www.disp.se/swe/products/selected/color/color.html

2011-07-26 @ 10:06:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0