Disp Selected Color Treatment

Denna köpte jag hos en frisör på Öland. De hade utförsäljning, så jag passade på. Och att jag ångrar att jag inte köpte fler! Jag testade den idag, och den har redan gjort under för mitt torra, skadade hår! Direkt när jag arbetade in det i håret så märkte jag skillnad.

Vanligtvis måste jag föna håret långsamt och noggrant tillsammans med en borste.
Sen måste jag platta det också. Men efter dagens dusch fönade jag håret bara lite snabbt och slarvigt. Märkte att egentligen hade jag inte ens behövt platta det, det såg fint ut i alla fall! Drog bara några snabba dra med plattången. Nu glänser håret och är silkeslent! Underbart! Ska försöka få tag på Henkes mor (som är på Öland) och be henne köpa ett gäng till åt mig!

Köpt på Öland hos Intermezzo Frisör & Shop för 29 kr (ord. pris 168 kr)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0