Dags för sotning!

Jag har hittat till Helen Torsgårdens uuunderbara beautyblogg! Hon är utbildad makeup artist, och gör så sjukt snygga makeuper!

Hon visar bland annat hur man gör en riktigt snygg, snabb och enkel sotning. Igår när vi firade fem år här hemma ville jag testa denna sotning. Jag körde en lite annan teknik. Helt okey för att vara första försöket, även om det inte blev lika snyggt som hennes ;) Detta blev resultatet:

Jag har använt TiKei's mörkbruna Mocca och den svartglittriga Nightmare från MUS.

Kommentarer
helen - skönhetsbloggen

SV: super supr fint ju :) DUKTIG DU ÄR!



och så mysig katt du har... söt

2011-01-22 @ 12:41:32       Blogg: http://hiilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0