TiKei's Jewel och Dusk

Idag prövade jag något nytt! Jag använde mig av två matta ögonskuggor. Jag har en förkärlek till skimriga skuggor. Tycker det blir ett finare resultat och är lättare att jobba med.

Men så tänkte jag att ni läsare kanske är intresserade av de matta skuggorna, så då får jag ju se till att använda dom också! =) Och jag måste erkänna att jag blev förvånad. De var jättelätta att blenda och jobba med. Och så nöjd blev jag med resultatet! Så jag får nog minsann ta och pröva fler av de matta skuggorna!

Hade tänkt att jag skulle swatcha alla mina prover. Är ju ändå 54 stycken, om jag inte minns fel... 
Ska försöka ta mig tiden till att göra det någon dag framöver! Här är dagens matta sminkning!


Jewel

Dusk
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0