Linda + Lina = sant!

Igår var en gammal vän till mig på besök här i stan. Hon flyttade till Linköping för några år sen, och nu på väg att bosätta sig i Norrköping, så det är inte så ofta man hinner se henne längre...

Men igår var hon här, och då pratade vi, drack lite cider/vin här hemma, sen drog vi vidare till Harrys.

Vi har känt varann sen 7:an, alltså i 13-14 år! Min söta Lina <3

Idag har man inte gjort särskilt mycket... Mest slappat. Henke har vart iväg hela dagen med sina boys. Dom skulle ha en välkomstmiddag för en polare som kom hem från Dubai idag.

Själv har jag haft en mysdag! Var ute en liten sväng med Donna på hennes eftermiddagspromenad. Framåt sex-tiden gjorde jag iordning för kvällsmyset. Gjorde mig en kopp varm choklad med grädde. Sen tog jag ett bad med tända ljus och Enigma i högtalarna. Nu ska Donna få sin kvällsrunda, och sen ska jag kolla på Robert Gustafssons bästa! 

En helt okey söndagkväll! =)
Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

Ännu fler rödtottar ser jag, mycket snyggt!;D

2011-02-16 @ 15:49:32       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0