Hej bloggen!

För det första; jag är så sjukt trött och kan verkligen inte förstå varför! Jobbigt...

Kommer nog vara utan internet i några dagar nu. De håller ju för fullt på med att tapetsera om i lägenheten på Torpa. Det börjar verkligen arta sig! Idag började de med vardagsrummet. Liksom i sovrum 2 ska färgen i taket skrapas bort helt, då det är riktigt gammal färg som håller på att lossna. Så det fixar de med nu. Imorgon blir det nya tapeter även där!

Dessvärre är vardagsrummet det enda rum som har uttag för modemet, därav inget internet på några dagar... Får mobilsurfa lite om jag får riktig abstinens... ;)

Annars då? I lördags var det dags för assyriskt bröllop! Underbara Madde på jobbet skulle gifta sig! =) Det var riktigt kul, men strax innan midnatt tvingades jag och Henke åka hem. Skulle hämta hem Donna, och Henkes hosta började bli riktigt jobbigt... Men roligt hade vi! =) Kommer kanske en och annan bild senare..

För några dagar sen var jag på stan med Erika, och då fyndade jag! Köpte en jacka på rean på New Yorker för 99 spänn! Det är nog andra gången i mitt liv jag gjort ett sånt fynd! =P Även bilder på detta kommer när jag får tillbaka mitt internet......

Blev inget med sko- och hatthyllan från Ikea. Vart inte som jag tänkt mig...

Jaja... Vi hörs när vi hörs! =)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0