Eyes Lips Face

Jag och min vän Anna gjorde tillsammans en beställning från elf (Eyes Lips Face). Jag har varit nyfiken på detta märke ett tag, speciellt deras cream eyeliner. Allt kostar ca 18 kr, sen har de "dyrare" mineralprodukter och lite annat som kostar ca 42-65 kr.
Massa godsaker klickade vi hem.

Detta beställde jag:
Wet Gloss Lash and Brow Clear Mascara
Eye Widener (vit kajalpenna)
Eye Shadow Brush
Matte Finisher Clear Nail Polish
Lipstick
Mineral Lipstick
Cream Eyeliner (med tillhörande borste)

Har bara hunnit känna lite snabbt på några få produkter. 

Det matta finishlacket blev jag besviken på. Mest för att jag inte kollade ordentligt när jag beställde, för ville inte ha något matt lack. Och detta blir verkligen totalt matt. Så vill du följa trenden med matta nagellack, så passar detta topplack perfekt! Ha vilket nagellack som helst under, och avsluta med detta så får du de perfekt matta naglarna. Jag är dock inget fan av matta naglar, så detta kommer inte att användas...

Ögonskuggeborsten kände jag på lite snabbt. Har inte använt den än, men den kändes bra. Platt borste med korta hår. Har behövt en sån ett tag, så den ska nog komma till användning.

Båda läppstiften känns rätt B faktiskt. Har bara provat det "dyrare" mineralläppstiftet för 42 kr, men själva stiftet ser billigt ut. När man applicerar känns det mjukt och fuktgivande, men känslan jag fick efter att ha använt det en kväll var att det försvann så fort jag t.ex. drack en klunk och man var tvungen att applicera igen. Hade inte direkt någon spegel, men det var känslan jag fick.

Sååå.. Första intrycket: Jag hoppas på att cream eyelinern ska uppfylla mina höga förväntningar. Borsten verkar okey. Resten ganska B. Lååång leveranstid. Tog nästan två veckor från beställning till leverans. Är tveksam om jag kommer beställa där igen, sparar nog hellre till mina lite dyrare favoriter. Men kul att testa iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0