Välkommen till sjukstugan...

Nu har Henke lyckats smitta ner mig igen. Har legat däckad som en klubbad säl hela dagen. Huvudet värker, jag har lock för öronen, halsen gör ont, världen snurrar.. Jag har mått bättre... Hoppas bara att jag blir bättre till på lördag, så jag kan fira nyår med mina vänner i en spansk afton! Imorgon har jag tvättid, igen. Snälla Henke har sagt att han kan hjälpa mig. Två sjuklingar. Man får hjälpas åt.

Igår var jag ledig, som vanligt på onsdagar, och hann med massa saker faktiskt. Tvätta tre tvättar, gå på stan en sväng, bjuda päronen på lite fika och avsluta kvällen med lite systerkvalitétsmys med mina båda systrar. Orkade knappt med det sista, då jag redan igår kväll började känna mig krasslig. Men det gick bra, och idag mår jag skitdåligt.. Men tyckte att det var dags att slänga upp ett inlägg här i alla fall.

Onsdagens shopping

Biotherm Aquasource ansiktskräm för normal/kombinerad hud - 380 kr

Biotherm Biomains Handcreme - 100 kr

Lancôme Color Fever Lipstick #118 - 140 kr (ord. pris 280 kr)

Biotherm Eau D´ Energie Bodylotion - Fick jag med gratis!

Usch, så irriterad jag blir på den kassa kvalitén på bilderna... En blandning av brist på soljus och en systemkamera med ett halvtrasigt standardobjektiv som vägrar fokusera... *suck* Måste ta mig råd att köpa ett porträttobjektiv snart....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0