Hej mitt vinterland...

Ja, igår började det snöa. Jag var ungefär lika förberedd som bilisterna... Vaknade på morgonen, ser snön och de istäckta vägarna och inser att vinterskorna är någonstans på vinden och att jag inte hinner hämta dom innan jobbet. Attans.. Så kan ju medge att det var babysteps som gällde igår! Fick ta det väldigt lugnt när jag gick till bussen. Det var haaalt...

När jag kom hem igår kväll gick jag direkt upp på vinden och hämtade vinterstövlarna! Så gick jag ut med hunden, handlade lite mat och slappade i soffan med några avsnitt av The Big Bang Theory. Underbar serie! Idag när jag vaknade var jag väl förberedd, och hade inga problem skor! =) Dock så vart det rätt kallt ute, så får nog snart skippa rocken och dra på vinterjackan. Men inte riktigt än!
Såhär ser det ut utanför fönstret i Tranås idag. Resan hit var fylld med orörda vackra vinterlandskap.

Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Wow vilken utsikt! :D



angående videon (nu finns det risk att jag dubbelsvarar):

Jag tror inte att videon är fake. Saker har kanske förändrats på fyra månader och personen i andra videon kanske var vännen som han snackade om i första klippet. ;)



Och han har ju fortfarande skurit sig och mått dåligt, så tror inte att den första videon är fake. Men han ville väl göra en till video efter den första som setts av några miljoner. Det fanns ju rätt mycket hatkommentarer... :(

Är glad för hans skull om det nu är så att han mår bättre! <3

2011-12-06 @ 16:01:13       Blogg: http://adaras.se
Lina S

Fint!

2011-12-09 @ 15:41:53       Blogg: http://linastrandh.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0