Gårdagens makeup

Igår fick vi middag hos mor och far. Mamma hade slagit på stort! Det bjöds på middag, efterrätt och slutligen kaffe och fika. Kan inte med ord beskriva hur otroligt mätt jag blev! Mums! Sen på kvällen vart det lite fest och bowling. Jag har använt min palett från Kosmetikan en del nu, så tänkte gå tillbaka till mina TiKei-skuggor. Valet föll på nya mörklila Galaxy och beiga Champagne. 

När jag använder ögonskuggorna från TiKei har jag en eyeshadow primer från Lumene. Till min palett från Kosmetikan använder jag alltid min nya High Tech Lighter från MUS som bas, då skuggorna fäster bättre och färgerna blir intensivare. Men igår testade jag att använda High Tech Lightern som bas till TiKei-skuggorna. Funkade väldigt bra. Dock tror jag att Lumene-basen ändå fungerar bättre till TiKei.

Bilderna är tagna runt midnatt. Sminket sitter där det ska!

Förresten, vad tycker ni om min frisyr? Jag använde min vågtång från OBH Nordica. Blev så himla nöjd! Innan jag började tog jag lite Tigi Bed Head Control Freak Serum. Mitt hår lägger sig gärna platt efter några timmar, så jag avslutade med att krama in lite Tigi Bed Head Manipulator när håret svalnat lite. Och se! Bilderna är som sagt tagna runt midnatt, och vågorna är kvar! Även idag är håret fortfarande vågigt! Me like!

Tips! Tigi Bed Head Manipulator kostar just nu endast 129 kr hos Lyko! (Ord. pris ca 249 kr)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0