Snart rullar pengarna in!

Fick brev från a-kassan idag. Öppnade det med spänning, ville inte hoppas på för mycket. Men jag hade tur! De har beviljat mig a-kassan! Så himla gött! Äntligen! Kommer väl en klumpsumma senare, får väl brev om summa och datum senare antar jag. Men så lättad jag ääär! Inte en dag för sent!

I övrigt har jag legat och sovit heeela dagen idag. Var uppe kl 16 och åt lite mackor.
Är inte riktigt kry än, försöker använda tekniken att gå i ide... Just nu är det bara hostan kvar. Önskar jag hade tänkt tidigare på att köpa hostmedicin. Hade kanske hjälpt. Aja, ska ta lite mat nu och glo på tv. Ville bara dela med mig av min glädje med a-kassan! =)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0