Shellac från CND

Detta är ett tidsinställt inlägg. När ni läser detta är jag i skolan... ;)

Jag är grymt nyfiken på CND's nagellacksserie Shellac. Det är alltså som ett vanligt nagellack, men med gelé som härdar i UV-ljus. När du lämnar salongen har du högblanka naglar som håller sig fräscha i 2-3 veckor! Detta är vad CND lovar om du använder Shellac:

- 14 dagars hållbarhet.
- Spegelblank finish.
- Noll torktid.
- Ingen som helst nagelskada.

Detta är bra om du har tunna, sköra naglar och vill göra dom starkare och tåligare.
Du kommer märka skillnad! Även om du vill ha ett nagellack som håller sig läänge. Detta finns bara att göra hos salonger. Jag och mina klasskamrater övade detta på varandra igår. Så jag kommer lägga upp bilder på mina naglar, och sen får vi se hur de ser ut! =)




Bilder lånade från CND.
Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

Häftigt, sånt nagellack skulle man ju ha!:)

2011-08-31 @ 12:11:58       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0