Nytt ljud till datorn!

Jag har ju som sagt tagit över en av Henkes stationära datorer. Men den har inget ljud... Henke använder alltid sina hörlurar, så jag behövde fixa högtalare till min dator. Vi åkte upp till Elgiganten, där vi får personalrabatt.. ;) Jag tänkte köpa ett par relativt billiga högtalare, jag behöver inget flashigt.. Och jag ville absolut inte ha en baslåda till mina högtalare, återigen helt onödigt.

Så vad köpte jag?


Logitech Z623 Högtalarsystem 1 040 kr (ord. pris 1 490 kr)

Det blev alltså precis tvärtemot vad jag tänkt mig. Riktigt bra högtalare med grymt ljud. Och även en baslåda... ;) Men jag är nöjd! Fick ju rabatt, så den blev inte fullt så dyr. Hade nog ångrat mig om jag valt något billigare. Men jag har kommit fram till att Logitech har bra ljud!

Såhär ser min lilla datahörna ut nu! Henke har inte fixat ljudet än dock.

Eftersom nya datorn är ominstallerad så har jag inget Photoshop... Suck! Ska fixa det så fort jag kan, för jag har en del bilder som bara ligger och väntar på att redigeras och läggas ut på bloggen.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0