Måste få ordning på sminksamlingen.

Jag har ju 54 olika ögonskuggor från TiKei. Det är svårt att ha koll på 54 provburkar i en påse. Jag får liksom ingen bra översikt, vilket har resulterat i att man snabbt får favoriter och glömmer bort resten. Därför var jag ju noga igår när jag sminkade mig med att jag enbart skulle använda mig av skuggor jag ännu inte testat.

Jag hade jättegärna velat köpa full size-burkar och göra egna paletter av dom.
På så sätt kan man lätt se alla på en gång och verkligen se alla, istället för att snöa in sig på några få. Det är dessutom svårt att se genom burken hur färgen ser ut, så man öppnar och stänger massa burkar innan man hittar en som funkar. Det kanske är en av anledningarna till att man kör samma hela tiden.

Men jag ska bättra mig! Jag ska se till att testa resterande ögonskuggor! ALLA ska testas! Eftersom jag tar bilder på burkarna vart efter jag använt dom, så tänkte jag samla ihop alla i ett inlägg, så man kan se alla färger. För precis som på många andra sajter så kan TiKei's egna bilder inte alltid göra färgerna rättvisa.

Oj, detta blev ett rätt långt inlägg... Men dessa ögonskuggor har jag använt än sålänge:

31 stycken. Plus de tre från gårdagens make som jag ännu inte fotat.
Jag äger 54 olika skuggor. Det finns 59 stycken i sortimentet. Jag har en bit kvar!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0