Lite shopping

Jag följde med lillasyster till A6 idag. Hon skulle köpa en present till sin pojkvän. Nu när jag vet att jag fått OK från a-kassan, så kan jag slappna av lite. Jag behövde ganska omgående ny dag- och nattkräm, och då tajmar The Body Shop det så bra så nu har dom ett erbjudande på "Ta 3 ansiktsprodukter betala för 2". Perfekt! Även min mascara börjar ta slut, och för några dagar sen fick jag rabattkuponger från Kicks! =) Ibland har man flyt.

Från The Body Shop:
Vitamin E Face Mist - 125 kr (fick på köpet)
Vitamin E Nourishing Night Cream - 175 kr
Vitamin E Day Cream - 125 kr

Från Kicks:
MaxFactor False Lash Effect Mascara - 105 kr (ord. pris 175 kr)

Och som vanligt ville Duchess vara med. Till hennes försvar så brukar hennes matskål stå där...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0