Jobbintervju!

I förmiddags ringde en kvinna angående ett jobb jag sökt. Jag har blivit kallad på intervju! Spännande! Det är i Tranås, så det tar kanske en timme att ta sig dit. Men tjänsten är på 75%, så det kan det vara värt!

Idag har jag varit på A6 med lillasyster. Hittade en jättefin tunika på Vila som jag vill haa! Hängde undan den och ska tänka på saken till imorgon. Hittade även ett par skor på Skopunkten som jag tyckte var najs. Inte vad jag vanligtvis skulle köpa, men jag diggade dom. Det gjorde inte syster.. ;) Sen åkte jag hem och rastade Donna. Iväg igen för en fika med Erika. Hoppas min förkylning förlåter mig för dagens stim och stoj...

Till vänster: 299 kr. Perfekta klackar till hösten, OM de inte hade glappat i hälen oavsett storlek...
Till höger: 349 kr. Finare vardagsskor till hösten. Syrran dissade, men jag gillar!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0