IsaDora Flashy Pink

Usch, jag som mådde lite bättre igår... Jag är pigg i huvudet, men halsen gör jätteont... Hoppas detta försvinner snart... Jaja, nu var det ju nagellack jag skulle skriva om! Flashy Pink är starkt neonrosa skulle jag nog vilja säga.. Kanske inte jätteskrikig, snarare lite diskretare men ändå väldigt starkt rosa.

Täckningen är inte den bästa. Jag har två lager, och man ser igenom.
Jag skulle gissa att det krävs kanske fyra lager. Men den sitter verkligen. Har nog haft detta lack i en vecka eller något, och det har knappt ens börjat flagna än. Smått imponerad...

Jag har använt Sally Hansen Diamond Strength som baslack och Seche Vite Top Coat.





IsaDora nr 81 Flashy Pink
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0