Hämtat mitt paket från Lyko!

Idag var jag och hämtade mitt paket från Lyko! Lycka! Leveranstiden var helt okey. Jag beställde i onsdags kväll. Sen vart det ju helg mitt i allt. Paketet kom fram igår, och jag hämtade det idag. Helt okey. Förra gången jag beställde var det ju massa krångel med en produkt som skulle finnas i lager, men inte fanns. Så det vart problem med både det och leveransen. Men denna gången gick det bra!


Tigi Bed Head Urban Recovery 2 Shampoo & Conditioner 750 ml - 449 kr (ord. pris 998 kr)
Joico Color Endure Violet Shampoo 300 ml - 179 kr
Mane´n Tail Detangler - 79 kr (ord. pris 169 kr)
Tigi Bed Head Manipulator - 99 kr
Krest Färgkam - 39 kr
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0