Dagens update

Helt otroligt att jag faktiskt orkar blogga när jag är borta 14 timmar om dagen... Först en liten uppdatering om Shellac-lacket jag hade på naglarna igår... Det fick vi ta bort idag. Vi var tvungna att öva mer på manikyrerna. Men vi får se. Kanske att jag kan använda Shellac på fredag, vilket är sista dagen. Vi får se!

Och till roligare nyheter! Jag har fått jobb! På Synsam i Tranås! Är superglad över detta!
Chefen ringde imorse och sa att jobbet var mitt om jag ville ha det. Och jag blev väldigt glad över att höra att hon bestämde sig för mig redan förra veckan! Hon fick dock in en till tjej för intervju som faktiskt bodde i Tranås, men jag vägde tyngre! ;) Så det gjorde mig jätteglad! Så nu blir det till att börja pendla, men det gör inget! Det är ju trots allt en 75% -tjänst.

Så det verkar som om jag får lägga planerna att bli nagelterapeut åt sidan lite grann.
Utbildningen är ju uppdelad i kurser, och just nu gör jag bara manikyristkursen. Så får lära mig gelé och akryl senare helt enkelt! Jag är ung, tiden finns =) Men från och med måndag jobbar jag som säljare på Synsam!
Kommentarer
sara

GRATTIS!!!

2011-08-31 @ 22:20:07
Emma

Sjukt bra blogg! Undrar bara om du använder ögonbrynsmall och om du vet vart man kan köpa de och hur mycket de kostar typ :)



Kram

2012-01-06 @ 04:23:52       Blogg: http://bawers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0