Nytt från Kosmetikan.se

Helen Torsgården har inspirerat mig grymt mycket när det gäller smink. Hon sminkar sig så snyggt, och några av skuggorna hon brukar använda är från paletterna från Kosmetikan.se

Jag använder mig ju oftast av TiKei's skuggor, men man testar ju gärna något nytt! Jag och en kompis beställde tillsammans och delade på frakten. Hon köpte en 88 Eye Shadow Palette Metal Mania. Jag köpte Smokey Eye Palette, 120 Eye Shadow Palette Warm & Dark och Eyeliner To Stay Party Purple.

Kosmetikan har just nu ett erbjudande. Handla för 600 kr och få en Eyeliner To Stay på köpet!



Eyeliner To Stay Blackness (fick jag gratis) och Party Purple 120 kr

Smokey Eye Palette 189 kr

120 Eye Shadow Palette Warm & Dark 269 kr


Kommentarer
Ida

Är dessa bra pigmenterade? :)

2011-10-13 @ 10:03:36       Blogg: http://FLAVOURED.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0