Frisörbesök och shopping!

Idag har det verkligen varit full rulle mellan 11-17.30...

Dagen började med att lillsyrran skulle till frissan kl 11.
Jag gjorde henne sällskap. Hon klippte och färgade håret, och det blev verkligen supersnyggt! Passade hon jättebra i! Hon ville gärna testa min frisör, och hon blev mycket nöjd! Hela detta frisörbesök tog tre timmar. *pust*

Vidare åt vi lunch på Johans. Sen gick vi till stan för lite shopping! Jag letade efter en mindre, smidigare väska. Får så ont i axeln av den/de jag har. De är för stora och rymmer för mycket, så det blir så tungt! Hittade dock ingenting. Men jag köpte ett linne från Gina Tricot. Har svårt att hitta långa linnen, men tror detta funkar.

Köpte även en klänning på MQ som jag spanat på tidigare. Den är väldigt lik en klänning jag blev kär i på BikBok som tyvärr var helt skum i storleken! Men denna från MQ var perfekt! Så var tvungen att köpa den!

När jag kom hem runt 17.30 kom jag på att jag hade ju tvättid från kl 17! Oops..
Fick springa och hämta tvätten och springa ner till tvättstugan och slänga i två tvättar. Vila lite i soffan. Rasta hunden. Hänga upp den färdiga blöta tvätten. Värma mat. Blogga... Nu är det dags att äta och däcka framför soffan! Dagens rännande har gjort min axeln till Jordens Hämnare som bråkar något så förbannat med mig nu.. *suck* Får väl skylla mig själv när jag glömde bort att boka sjukgymnasten förra veckan...

Linne från Gina Tricot, 99 kr & spetsklänning från MQ, 399 kr.

Lite närbild på spetsklänningen. Love, love, love!
Kommentarer
Sara

Ja det förstår jag att en är :) Jag reagerade mest för att jag själv har en brunmaskad birma. Så det såg lite ut som min, fast med kort. Ja det kan jag förstå, hon ser ut som en helt fantastiskt katt också!

2011-04-27 @ 21:06:11       Blogg: http://sarajohansson.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0