Chaufför och ännu mer fika!

Oj, så mycket jag hunnit fika de senaste dagarna! ;)

Idag behövde mamma skjuts till vårdcentralen. Jag tyckte att det var onödigt att pappa skulle behöva åka hem från jobbet, skjutsa mamma fram och tillbaka och sen åka tillbaks till jobbet. Han har redan fått göra det fler gånger nu när mamma behövt åka flera trippar pga sina fötter.

Så jag sa till mamma att om hon fick en akuttid idag så kunde jag skjutsa henne. Och strax innan åtta imorse ringde hon och frågade om jag fortfarande ville skjutsa henne. Självklart, sa jag. Kvart över tio hade hon tid. Så jag skjutsade henne, och efteråt fikade vi hemma hos henne! =) Blev kaffe och cheesecake från igår. Och även lite kakor! Jag blev fruktansvärt mätt! 

Stannade hos henne kanske 2 ½ timmar. Sen vart jag trött och åkte hem. Har snackat lite med Henke och faktiskt sovit lite middag. Blev så himla trött. Funderade på att beställa nagellack från USA.. Hmm, får se hur det blir med det. Rätt sugen faktiskt...

Ska se ifall det blir en tripp till Ikea idag. Köpa skrivbordsstol till Henke. Och sen kanske vidare och köpa en cykel till mig! ÄNTLIGEN! Har velat ha en cykel i flera år, men vart för snål... Nu banne mig ska jag ha en cykel!
Kommentarer
' eemmaaj ' Saveu ♥

Så lite så :D

2011-04-19 @ 22:22:22       Blogg: http://saveu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0