Arbetsförmedlingen, fika och mer fika!

Dagen började med en tripp till Arbetsförmedlingen. Var dags att skriva in sig som arbetssökande. Det gick oväntat fort. Var otroligt fint väder, så jag promenerade förbi mina päron. Eller mamma rättare sagt, pappa jobbade =)

Det visade sig att idag för 30 år sen var första gången mina föräldrar träffades. Så mamma hade bakat! Cheesecake och lite andra småkakor fanns. Gott gott! Det dröjde dock ca 1 ½ timme innan pappa var hemma från jobbet... Så vi satt på balkongen och njöt av vädret och tjötade. När pappa kom så fikade vi. 

Efter en timme var det dags att promenera till stan. Skulle träffa Zandra. Hon köpte en väska på Deichmann och jag köpte en mascara och eyelinerpensel på Kicks. Duchess har slängt ner min eyelinerpensel i handfatsavloppet, så jag behövde en ny.. De hade rabatt på mascaror + att jag hade en kupong med rabatt på valfri mascara.

Sen satte vi oss på Waynes och fikade lite. Dock började solen att försvinna och det började bli lite kyligt. Satt väl någon timme innan jag gick hemåt.

Imorgon ska jag dra med Henke för att titta på en cykel jag spanade in idag!

Max Factor False Lash Effect Mascara, 109 kr (ord. pris 175 kr)
Kicks Eyelinerpensel nr 101, 85 kr

Just nu har Kicks 20 % rabatt på flera av sina Max Factor-mascaror! Titta här!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0