Tigi Bed Head Uptight

Ja, dom är väl allt roliga på Lyko.se... Två av mina produkter kom, efter mycket om och men, fram efter två veckor. Men av produkt nr 3 syntes inte ett spår. Så då ringer man och får svaret att det nog bara ska dröja några dagar.

När det gått över en vecka, alltså tre veckor efter beställning, ringde jag idag igen. Fick då veta att den "antagligen" fortfarande var slut, och att det kunde dröja innan den åter var i lager. Och om jag då istället ville välja att avbryta och få pengarna tillbaka istället. Allt beställs tydligen från USA, skickas till Tyskland, sen vidare till Norge (som inte är ett EU-land och därför krånglar till allt ännu mer) för att till slut hamna i Sverige.

Det roliga var att ca en halvtimme efter detta samtal får jag ett mail om att produkten åter är i lager och på väg hem till mig... Ja, latare idioter har man sällan skådat...

Hur som! Anledning till detta inlägg är en av produkterna jag köpte från Lyko.se. Nämligen
Tigi Bed Head Uptight. Detta är ett spray som passar perfekt till lockiga frisyrer. Man sprayar en lätt dimma, som luktar såå gott, drar igenom plattången och Voila! *pekar på bilden* Lockarna blir fina med ett naturligt svall. Ser inte alls stelt ut.
Notera också att bilderna är tagna dagen efter! Superbra? Absolut!

Hos Lyko.se finns denna produkt för 161 kr. Ordinare pris 189 kr.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0