Helgen...

I lördags jobbade jag 7-13. Åkte direkt hem. Henke och hans mor var helt inne i puts och städ. Själv var jag sanslöst trött... La mig och sov en timme, sen kände jag mig piggare. Gjorde fint i badrummet. Städandet tog några timmar, men sen vart allt klart. Då fick man stressa inför kvällens partaj. Jag och Erika stressade på och kom till slut iväg. Det vart en lyckad kväll med mycket skratt.

I söndags vart man lite lätt bakis. Försökte komma upp i någorlunda vettig tid, det var dags för sista putsen innan visningen. Erika drog iväg på lunch. Jag och Henke putsade och röjde undan det sista. Stressade som fasiken, bara för att inse att visningen började en halvtimme senare än vi trott. Så vi hann i god tid. Mäklaren kom och rekade lite. Han var väldigt nöjd. Vi drog till mina päron och åt middag och fikade. Mamma hade gjort värsta efterrätten, kanoners!
Åååh, jag tittade på Sikta mot Stjärnorna från fjärde klass. Såå kul!

På visningar räknar man med i snitt 10 sällskap. Vår mäklare hoppades på 12 sällskap, men det kom 19 (!!) sällskap! Fantastiskt! Och imorse fick vi veta första budet på lägenheten. Vi har lagt ut den för 1 495 000 kr. Budet ligger just nu på 1 510 000 kr. Vi har nu ikväll även fått veta att det är väldigt många som är väldigt intresserade. Så det är många som är med i budgivningen, vilket är lite ovanligt. Ååh, det är så spännande! =)




Kommentarer
♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Hej!

Ville bara kika in och säga att jag har två söta, speciella bloggdesigner tillsalu för 150kr/styck!

Först till kvarn gäller då de brukar vara eftertraktade.



-> http://akolan90.blogg.se/balloons

&

-> http://akolan90.blogg.se/heartbeats



Har även fler designer som är färdiga tillsalu + att jag designar på beställning.



♥ Hör av dig!

2010-09-07 @ 20:17:22       Blogg: http://akolan90.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0