Snabb update...

Det här får bli ett kort inlägg, då jag börjar bli riktigt förkyld... Henke låg däckad hela helgen. Han börjar sakta bli bättre nu. Och när han är på bättringsvägen, så är jag på försämringsvägen...

Igår var det dags för testbröllop. Vi var i kyrkan där storasyster ska gifta sig och gick igenom själva vigseln. Kollade hur vi ska göra, vart vi ska stå, när vi ska vända oss, prata osv... Gick bra. Men redan då kände jag att förkylningen var på väg. Hostade och höll på. Och jag insåg snart att jag pga min axel knappt kommer kunna stå under dessa ca 30 minuter... Jag har extremt svårt att sitta eller stå still under en längre tid. Ryggen stelnar och börjar värka, jag blir yr och får svårt att andas. Men jag kommer stå jämte pianot, så jag kan luta mig mot den. Och jag bad om att få ett glas vatten så jag kan dricka om jag börjar känna mig yr. Men det ska nog gå bra!

Hur som! Igår fick jag mina datagrejer jag beställt! Närmare bestämt ett laptopfodral och laptopskydd. Superfint! Passade jättebra!

Idag tog jag sovmorgon. Sen har jag fikat med Pernilla. Nu på kvällen har jag gått igenom papper om kakel och andra priser som tillkommer på nya lägenheten. Vi måste till Smålands Plattsättning nu innan helgen coh få alla beställningar gjorda. Vi är inte helt hundra på hur vi vill ha badrummen, så hoppas att de kan komma på tips. Är de ens i närheten lika duktiga som killen på Beijers så borde det inte vara några problem!

Nej usch, jag har verkligen ingen ork till att sitta här... Jag har iaf skrivit ut diverse papper om pris, tillval och annat vi behöver veta just nu. Har räknat, bläddrat i kataloger, dubbelkollat, jämfört, skrivit ut... Detta är sånt som måste göras, oavsett hur man mår. För nu börjar det bli akut.... Nästa vecka ska allt bara klart, och då menar jag ALLT. Ingen chans att ändra sig, byta ut diverse saker, utan då ska allt vara inlämnat och godkänt... 

Om jag känner stress? Nej, varför skulle jag göra det? *stark ironi*
Jag menar, bröllop, lägenhetsbeslut, sjukdom, läkarbesök... Har väl all tid i världen? Inte!

Nu ska jag däcka framför tv:n och se en film innan jag ska däcka i sängen....




Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

Var det lätt att sätta på laptopskyddet?

Funderar med på att beställa ett & pimpa datorn lite!;)

2010-10-08 @ 13:22:28       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0