Mer om Control Freak

Jag har ju förvisso redan skrivit om Tigi Bed Head Control Freak. Men jag måste bara påpeka en sak! Innan hade jag en annan produkt när jag fönade håret. Och Control Freak sen när jag skulle platta håret.

Nu har jag ändrat rutin, och vilken skillnad! Jag älskade Control Freak från första början, men nu har jag blivit beroende! Istället för att låta håret självtorka, eller ha i en annan produkt, så arbetar jag in Control Freak redan innan föning när håret fortfarande är blött. 

Under tiden som jag fönar så drar jag fingrarna genom håret. Och vilket resultat! Håret blir rakt och otroligt lent och mjukt! Nu när jag ljusat upp håret blir det annars lite risigt. Men med Control Freak i håret när jag fönar... Sjukt fint! Mina vänner blev förvånade när de såg mitt hår. Det såg ju så.... friskt ut =)

Jag brukar dra några drag med plattången också, bara för att få lite mer kontroll. Men det funkar superbra utan plattången också. Och det doftar ju så underbart gott!

Finns att köpa på bl.a. Lyko.se för 199 kr (rek. 249 kr)

I frikikin' luuuuv it!!
Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

Ååå...den lät intressant!:)

Kanske man ska prova då, har du hittat den på några fler ställen än lyko & var det samma pris isf?

2010-10-22 @ 11:24:34       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0