Frustration och tårar

Jag förstår inte hur jag någonsin kommer blir bra.. Det kändes så bra när mina chefer äntligen förstod allvaret och drog in kavalleriet... Jag blev sjukskriven, skulle träffa företagsläkaren och det skulle bli en utredning.

Men vad händer?! Läkaren hade först tänkt ge mig en tablettkur. Men eftersom min vanliga läkare redan gjort det i våras (och se hur mycket det hjälpte.....) så gav han mig istället en kortisonspruta. Som inte heller hjälpte ett dugg... Vad gör han då? Ger mig samma förbannade tablettkur i alla fall!! Och nu räknar han med att jag automatiskt kommer bli frisk!

Nu har han sjukskrivit mig denna veckan också. Jag frågade hur vi gör om det inte går över. Men han räknar tydligen iskallt med att jag kommer bli frisk bara poff sådär... För på mitt sjukintyg som jag fick idag så står det att jag ska börja jobba halvtid nästa vecka...

Jag började nästan gråta... Det kommer inte försvinna bara sådär!! Jag har redan gått igenom TVÅ viloperioder, och efter den senaste blev smärtan totalt olidlig! 

Jag sitter hemma och gråter, skriker och svär ut min frustration.

När ska läkarfanskapen ta min smärta på allvar?!




Kommentarer
FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Jag vet inte vad det handlar om riktigt men det låter inge vidare :( Lycka till !

2010-10-13 @ 19:52:07       Blogg: http://www.jpic.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0