Long time no see...

Nu var det längesen man uppdaterade igen. Har ingen lust eller ork...
Har väl inte så mycket att skriva om =) Kan ju nämna lite ljusgklimtar i tillvaron...

Sprang VårRuset igår! =) Med syrran och hennes Elgiganten-team. Drog även med min Helén i sista minuten =) Vi hade tänkt att gå lugnt runt hela Rocksjön, men jag tror vi sprang och joggade mer än vi gick faktiskt. Sprang flåsandes i mål och njöt av lite picknick! Sen gick jag och Helén hem till mig och tog en kaffe på balkongen!
Och fresten.. Invigde mina nya träningsskor (inköpta hos von Lidl). Najs som faaan!
Bytte p-staven igår med...

Duchess fick vaccination nr 2 idag. Hon var jätteduktig! Fick även tips om att använda en kroppsstrumpa på Donna, så kommer Duchess inte åt att tutta på henne.
Detta är alltså ett litet problem vi har... Duchess slutar inte tutta på Donna... Hon gör det varje dag. Snart kommer Donna börja producera... Inte bra...

Henke har köpt en PS3a och en 46" Samsung LCD-tv. Najs som fan! Blir grym kvalité på bilden när man sätter på en blueray-film alltså! We like! När Henke insisterade på att köpa en PS3a, så insisterade jag på att vi skulle köpa Singstar ;) Så imorgon blir det Singstarparty hos mig för hela slanten! *woho*

Förra helgen vart händelserik.

Blev lite småfest hos Helén på fredagen. Valborg ju! Jag skulle dock upp och jobba lördagen, så det blev en lugn fest för mig.
På lördagen vart det jobb. Sen bröllopsplanering hos storasyster. Sen bio med Henke. Vi såg Iron Man 2. Helt klart godkänd uppföljare! =) 
På söndagen skulle lille Oskar döpas! Så söt var han! =) Efteråt skulle jag hoppa in och jobba några timmar, men det behövdes inte. Så jag, Linn, Henke och Huttan tog en fika på stan! Supermys! Senare mötte vi upp Helén och Sofie och tog en glass på piren! Najs!

Ska se ifall jag orkar lägga in lite bilder på allt senare =)

Snart ska jag till sjukgymnasten... Sen ska jag jobba... 
Imorgon blir det mer jobb, och sen party! *woho*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0