Gårdagens påhitt

Snart är det dags för kryssning! Fiiii fasiken vad kul det ska bli!! =P
Jag håller på att fixa några sjyssta playlists, men internet vill inte funka! *morr*

Anyway... Igår hade jag en dejt med lillasyster. Vi träffades på A6. Jag köpte en topp på H&M. Vi köpte varsin latte på Kahls =P Jag köpte dricka på Systemet inför krysset. Hehe.

Syrran hade presentkort på Make Up Store som går ut i juni. Så hon ville handla lite. Fick jättemycket hjälp av en av tjejerna där. Riktigt duktig och trevlig! Hon la två make ups på syrran. En brun och en grön. Supersnyggt! Hon lärde även syrran hur hon skulle fixa ögonbrynen. Blev riktigt brau! =)

Efter A6 åkte vi hem till mig. Gjorde mat. Ris och kyckling-thaigryta ;) Mums! Hennes barndomsvänner Lisa och Sara kom förbi. Så kom även Patricia och Emil. Fullt hus! När jag och syrran ätit snackade vi lite allihop. Patricia och Emil åkte hem. Vi andra började spela singstar! =P Kul som fan faktiskt. 

Så det var en lååång och givande dag!

Kryssningen närmar sig med stormsteg! Imorgon ska vi ha en akutfika. Vi har ingen aning om vad vi ska ha på oss! =P Så imorgon ska vi försöka hjälpa varann! Hehe.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0