Saknar...

Vi saknar lilla Rapunzel här hemma. Det kändes så rätt att ha henne här..

Saknar när hon låg på min mage med framtassarna på bröstet och spann.
Saknar att hon sprang efter en vart man än gick. 
Saknar hennes ständiga ropande när man försvann ur hennes syn.
Saknar när hon la sig och sov i Henkes knä när han satt vid datorn.
Saknar när hon gosade och spann i sängen när man lagt sig.
Saknar att se henne och Donna mysa.

Ja, hon var helt enkelt underbar och så söt. Blir svårt att hitta någon som henne.

Men men.. På lördag ska vi (äntligen) titta på kattungen i Glommen. Vi visste först inte om hon skulle bli bokad i och med att vi fick avboka vårt möte när Henke blev sjuk. Men hon är fortfarande ledig, så på lördag åker vi dit. Blir borta nästan hela dagen, så en jobbarkompis har erbjudit sig att vara hundvakt =)

Annars har jag spanat på en annan kull i Växjö. En hel kull underbart fina ungar!
Vi får se hur det blir. Jag har letat efter en ras i så många år pga Henkes allergi, så nu får jag nog lugna ner mig och tänka igenom saker och ting ordentligt.



Kommentarer
Malin

Spelar ingen roll om ormen är liten eller stor. Lika äcklig och otäck ändå =b

2010-03-25 @ 02:16:08       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0