Party! Andra chansen...

Igår vart det party på schemat! Lyckades faktiskt komma iväg till Linn vid rätt tid =) Hade riktigt kul! Vi tittade på Melodifestivalen såklart! Andra chansen. Men det vart lite distraktioner, så vi hade inte riktigt koll på hur det gick för bidragen...

Kul hade vi iaf! Drog till Pipes, men gick snabbt vidare till Harrys.

Höll fan på att slå ihjäl mig när jag gick hem... Is precis överallt... Fick trippa på tå, för klackarna ville bara flyga iväg över isen... Väl inne på Kålgårdsområdet, just när jag insåg att jag borde tagit en taxi hem, så trillade jag... Självklart landade jag på armbågen, så hela axeln hoppade till. Aj... Min stackars misshandlade axel...

Hur som! Här kommer lite bilder från gårdagens partaj!



Btw, invigde mitt nya löshår igår. Me looove! Invigde även min nya Babyliss iCurl. Najs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0