Nya vaser!

Idag har man vart ledig. Det var verkligen behövligt, speciellt med tanke på morgondagen. Superlördag på jobbet, vilket innebär sjukt bra erbjudanden som endast gäller på lördag, alltså äckligt mycket folk... Kommer vara heeelt slut! Sen blir det personalfest på kvällen! =P Wohooo!

Syster kom på besök imorse kl 10. Vi såg på Resan till jordens medelpunkt i 3D. Inte den bästa 3D-tekniken kanske, men det var coolt =)

Sen vart det träning! Första passet på många år! Det var härligt! Ett medelpass, och man vart helt slut. Tränade med Helén och Tina, och efteråt fikade vi på Bernards City. Trevligt. 

Efter fikan gick jag och Helén till en blomsterbutik. Dom har billiga vaser där. Köpte två stycken och lite växter till. Efter lite inspiration från Simon & Tomas så bestämde jag mig för att förnya fönstret i vardagsrummet! =)
Fick denna fina chokladask av Anna i försenad 25-årspresent. Hade smakat en bit eller två. Sen blir jag sugen igen och ska ta mig en lite godbit. Öppnar asken, och vad ser jag? Nästan tom... Kvar var smakerna ananas och apelsin. Blä... Det är alltså Henke och Huttan (mest Huttan tippar jag) som vart i farten. Lack jag blev. Tur att det var ett lager till!




Kommentarer
Patricia

DEt är fan inte snällt att göra så!!! Han ska fråga innan han tar!!!! Jag hade ju mördat honom=P

2010-03-19 @ 21:10:09       Blogg: http://gummsans.blogg.se/
Linda

Jag hade köpt mörk Lidl-choklad också. Den fina sorten. Tänkte ha den i en kaffedrink jag tänkt prova. Men så kommer man hem från krogen. Henke har Huttan och två andra polare hemma. Och dom har ätit upp nästan hela chokladkakan för dom tyckte den var så god..... =) Då gömde jag min ljusa choklad i en låda! =P

2010-03-19 @ 23:36:31       Blogg: http://paivys.blogg.se/
Anonym

Linda, jag hade krävt en(minst) ny!!

LÄSER DU HENKE ELLER HuttaN!!! ERA BUSAR!!!

2010-03-20 @ 09:58:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0