Ingen träning... =(

Jag berättade ju om i lördags när jag gick hem från krogen och trillade på all jävla is...
Jag landade som sagt på armbågen, så hela axeln hoppade till. Det gjorde ont...

Igår jobbade jag två timmar. Det gick rätt okey. Idag gick det inte alls lika bra.
Kände efter en timme att det började ömma. Efter mina två timmar började fingrarna domna.

Det här är inte bra! Min axel hade ju blivit så mycket bättre! Jag vill ju jobba!

Min sjukgymnast blev lite orolig när jag berättade om fallet. Min axeln är helt stel... Igen...
Som hon sa, det var nästan som mitt första besök hos henne. 
Är dock inte lika svullen denna gången, så rörligheten är rätt okey. 
Men det gör bara mer och mer ont.....

Ska iaf försöka jobba. Ska höra av mig till sjukgymnasten i slutet av veckan.
Vill det inte ge med sig så måste jag kanske ringa läkaren. Inte bra!

Kunde iaf inte träna idag. Får se om det blir något alls i veckan... 
Annars får jag sätta igång nästa vecka...




Kommentarer
Malin

Ooh tack syster! =D Då ska jag kika mig in på tradera ;D

2010-03-11 @ 10:35:11       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0