Fullspäckad tv-kväll!

Vilket sjukt underbart väder vi haft idag! Klarblå himmel, strålande solsken!

Jag och Henke var en sväng på stan idag. Sjukt glad man blev av solen! Hämtade ut ett paket och shoppade loss på Gina Tricot. Hade tidigare sett en ursnygg skjorta på H&M, men nu fanns det bara en enda kvar i strl 34, satt lite väl tajt... *snyft*

Har hälsat på Henkes polare på hans jobb. Där har dom en gigantisk doberman (King) och en mastiff-liknande hund (Selma). Andra hade säkert blivit skräckslagna, men jag tyckte bara dom var urfina =) Selma hade just haft sitt första löp, så hon vart lite konstig. Mer vaktande. Hon morrade när vi kom. Som sagt, andra hade säkert fått en hjärtattack och sprungit därifrån snabbt som blixten. Men jag satte mig bara ned och lät henne komma till mig. Då ville hon bara gosa =)

Ikväll blir det en helkväll framför tv:n! =)

20.00: Dating in the Dark
21.00: Desperate Housewives
21.55: Cougar Town




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0