Tikeis Illusion

Jag är sjukt imponerad av hennes ögonskuggor!

Låt mig förklara varför:

Idag (igår) hade jag en fullbokad dag! Jag sminkade mig kl 10. Sen var jag på stan heeeela dagen. Jag kom hem 20.30. Då har jag alltså haft sminket på mig i nästan 12 timmar! Det har fått utstå blod, svett och tårar! (Nästan bokstavligt talat...) Det har varit så varmt! Svetten rann, den starka solen fick mina ögon att tåras... 

När jag kommer hem ser jag mig i spegeln. Ögonskuggan var snudd på lika snygg som när jag sminkat mig på morgonen! Sjukt imponerad! Ingenting låg i globlinjen!

Kan ju påpeka också att Illusion är svagt skimrande grön. Den passar perfekt till mitt nuvarande röda hår, som en diskret men ändå färgad skugga. Supersnyggt! 

Dessa bilder tog jag runt kl 21. Hade bara bättrat på sminket pyttelite,
för att öka styrkan och djupet, så det syns bättre på bild.




Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

Trevlig midsommar!:)

2010-06-25 @ 10:12:04       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0