Loreal Hydrafresh

Nu har jag äntligen (!!) köpt en ny dagcreme! Gillade inte alls den från The Body Shop. Doftade lite på några andra, men dom luktar ju apa...

Har tidigare använt Loreal Hydrafresh (för normal hy) och varit suuuupernöjd med den! Så den fick det bli igen! Denna gång köpte jag dock den för torr hy. Har börjat känna att det stramar mer i huden efter dusch och så. 

Normal hy - Den är lite mer grönfärgad och har lite mer flytande, vattnigare konsistens. Doftar diskret, men väldigt gott. Smälter lätt in i huden. Huden andas och känns uppfräschad.

Torr hy - Den är krämigare i konsistensen, tjockade. Färgen är mer vit. Det känns att den är fetare. Doftar också gott, men diskret.

Jag gillar båda, starkt! Men tror ändå att jag återgår till den för normal hy nästa gång.
Den passar nog mig bättre. Finns att köpa på bl.a. Kicks för 99 kr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0