Kungligt bröllop

Ja, ingen har väl missat kronprinsessan Victorias bröllop? Jag tittade dock inte på det. 
Nu efteråt har jag tittat lite på SVT Play. Men då min dator är sepe så tittade jag bara lite.

Jag måste bara påpeka vilka underbart vackra klänningar våra kungliga systrar hade på sig under festföreställningen i konserthuset! Våra sessor är så vackra båda två!
Kronprinsessan brås på sin mor. Så vacker! Hon fullkomligt strålar!
Och vilken klänning!

Prinsessan Madeleine, lika söt som alltid. Och prins Carl Philip är ju så stilig!
Kronprinsessan i sin omtalade brudklänning.
Kan man säga annat än att hon fullkomligt utstrålar lycka?
Prinsen och prinsessan.

OBS! Bilderna är hämtade från Posh24.se!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0