Kicks startar e-handel

Detta läste jag om hos Purity. Hon har en MAC-blogg som jag följer slaviskt, och jag blev riktigt glad när jag läste hennes inlägg om att Kicks till hösten ska starta e-handel.

Följande är hämtat från Purity:

"I butiken på
kicks.se kommer det att finnas närmare 200 varumärken och över 10.000 produkter tillgängliga i sortimentet. Genom starten av e-handeln kommer märken som tidigare enbart har gått att få tag i i de större städerna, som till exempel MAC, YSL och Make Up Store, bli tillgängliga över hela landet. Onlinebutiken är Kicks 137:e butik, och inom tre år räknar de med att e-handeln kommer att vara deras största butik omsättningsmässigt."

Läs hela inlägget här.

Åh, det ska bli så kul att man äntligen kan köpa MAC! Har varit riktigt intresserad av det märket sen jag började följa hennes blogg! Hittills har det ju bara funnits i Stockholm, Göteborg och Malmö om jag inte minns fel. Jag gillar MUS som jag oftast köper i nuläget, men jag ska lätt testa MAC till hösten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0