Scary cat


Det är min sötnos det... ;) Lite andra fina bilder från balkongen:
Barstolen är en av favoritplatserna att sova på:



Det var lite update mitt i lägenhetsplanerandet... Jag satt mellan 23-03 igår och gick igenom hela kakelkatalogen från Konradssons Kakel. Skrev upp alla kakel och klinkers av intresse, och räknade ut totalt pris på allihop. Gjorde även två kompletta badrumspriser, där både golv och väggar var inräknade. Har kanske 10-15 olika stänkskydd i köket med priser på. Vad kostar laminat, kompositionssten och granit till köket? Det har jag räknat ut. Golv i hallen? Kollat upp kakel och priser. Nu ska jag sålla min lista, och renskriva den på datorn. Gå igenom allt en gång till innan jag skriver ut det. Sen tar vi med listan till Konradssons och ber dom visa oss det av intresse, och sållar lite till.

Henke säger åt mig att inte gå in för det för hårt. Men om jag inte gör det så blir det inte gjort =) Mitten av oktober ska ALLT vara klart. Tillval och priser. Vår kontakt på PEAB har semester till 9e augusti, så lika bra att få så mycket gjort som möjligt tills hon är tillbaka, så vi kan ta alla återstående frågor med henne.

Pust... Det är mycket som ska planeras, kollas upp och godkännas! 



Kommentarer
Josefin

Aww ;)

2010-07-21 @ 11:56:12       Blogg: http://jossanamigo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0