Året som gått

Det nya året inleddes med en fika. Skulle diskutera lite angående Sälen. Som vanligt blev det inte så mycket planering, utan mer "Fy fan vad kul vi ska ha! Skidor, after skii, paartyy!" Ja, mest sånt prat =)
      Vi blev sugna på bio, och så blev det! =) Vi såg Old Dogs. Så sjukt bra! Skrattade så jag grät! Hela salongen måste hört mig och Helén... =P Årets citat: "Jaha... Då går vi väl på bio då..."

Årets lista:

Årets upptäckt: BoConcept ;)
Årets ord: Eller hur!
Årets misstag: Att vi inte tog hand om Cool...
Årets underbara: Mina söta vänner!
Årets baby: Lille Sigge, som jag fortfarande inte träffat.. =(
Årets besvikelse: Thailand...
Årets bästa händelse: Stylingen av lägenheten.
Årets värsta händelse: Salmonellan.......
Årets I-did-it: Jag snorklade i Thailand!
Årets julklapp: Mina skor från Scorett som älsklingen köpte.
Årets hårfärg: Rödbrunt med en touch av violett ;)
Årets bakfylla: Hehe. Måste varit alla efter Henkes 25-årsfest =P
Årets babe: MIN babe ;)
Årets sämsta resa: Thailand...
Årets bästa resa: Italien-resan. Toscana och Rom, lovely!
Årets bästa låt: Fastnade för Mina & Adriano Celentano  - Che t`aggia di
Årets par: Jag och Henke ;)
Årets nyårslöfte: Jag ska inte börja träna! Man håller ju aldrig löftena... ;)
Årets frisyr: Lillsyrrans klipp!
Årets mest spelade låt: Rap Das Armas!
Årets krog-replik: "Jag kan visst bugga..." - Galaxykryssningen...
Årets community: Facebook
Årets pizzeria: Campino
Årets snabbmat: MAX!
Årets tack: Tack till Henke som kämpar med katter för min skull...
Årets Hej!-jag-har-världens-sämsta-immunförsvar: Det blir väl jag.. Med min "lilla" släng av salmonella förra våren...
Årets trend: Lackade legging.
Årets smak: Kahls-kaffe! Irish cream......
Årets befrielse: När jag äntligen blev friskförklarad från salmonellan, och fick komma tillbaka till jobbet efter ett halvår...
Årets wow: Att storasyster (äntligen) ska gifta sig! =)
Årets spel: Hönan eller Ägget och Brainstorm.
Årets tv-serie:
Årets film: Avatar.
Årets mysigaste: Lilla Donna. Hon myser jämt med mig numera.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0