Vykort från Thailand

Mina föräldrar har varit i Thailand i en månad nu. Dom kommer hem imorgon =)
Hur som... Jag fick såklart vykort från dom (och sms) om det fina vädret, och standardreaktionen blev såklart "Ha så kul i solen era jävlar, själv fryser jag ihjäl"... Haha... Men visst är det så? ;) 

Mamma lovade att skicka ett nytt vykort. Sagt och gjort. Idag fick jag ett vykort med texten:
"Hej på er! Igen. Nu har drivisen börjat rinna in. Lite svårt att simma i poolen. Hagelskurarna kommer ständigt. Kylan biter i skinnet. Pust, pust, pust. Nej, nu ger vi oss ut igen bland isflaken igen."

Såna
vykort gillar jag! Jag smålog lite fånigt för mig själv. Min mamma är så omtänksam ;)



Jag och Henke tittade på Paranormal Activity igår kväll. Eller inatt egentligen. Jisses... Den handlar ju om ett par som videofilmar sig själva och sitt hem för att fånga andliga aktiviteter. Tyckte den verkade så lam, första halvan iaf. Men den sista halvan. Jag ville verkligen inte se när det var dags för nattaktiviteterna, jag satt på helspänn. Hopkrupen med knutna händer...  Även efter filmens slut...

Och natten sen... Jag hade svårt att ligga utsträckt, det kändes som om min vänster fot pulserade. Alla små ljud kunde vara spöken. 

Okey, nu kanske jag överdriver. Det finns bara en enda skräckfilm som fått mig att ligga sömnlös i en månad. The Grudge. Aldrig att jag ser den igen, och aldrig att jag ser 2an... Hur som... Jag tror att anledningen till att man connectar så med Paranormal Activity är just för att den ska agera som "hemmagjord". Den etsade verkligen fast sig på näthinnan... Den är att rekommendera =) Betyg: ++++




Kommentarer
Klara

E de grudge läskig? :o för jag vill se den :( ♥

2012-03-02 @ 13:03:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0